A Community for Brides Planning their Wedding in Australia

 
b2k
Formerly known as bergette
Formerly known as bergette
Posts: 948
Joined: Tue Sep 29, 2009 1:07 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 9:57 am

Aren't you Ma 22nd M2M? I am May 22nd, we might be the only 2 left in here stressing over the colour of napkin or something whilst everyone else is off on their honeymoons!
 
User avatar
Miss2Mrs
Happily Ever After
Happily Ever After
Posts: 2718
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:06 am

bergette wrote:
Aren't you Ma 22nd M2M? I am May 22nd, we might be the only 2 left in here stressing over the colour of napkin or something whilst everyone else is off on their honeymoons!


oh YAY - i have a wedding buddy YAY! R u on the wedding calender?? I think thats why i thought i was alone, i looked at that once......

I ve got ankle massage, gym & groceies today - yuk hahaha...Plus i ate hot wings fm KFC 8O - ohhh im in trouble!!!!!!!
 
drinkyoupretty
little red dot in oz
little red dot in oz
Posts: 10969
Joined: Sun May 31, 2009 6:18 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:15 am

YAY CB that is fantastic news!

OMG 2 months to go *GULP* 8O
 
b2k
Formerly known as bergette
Formerly known as bergette
Posts: 948
Joined: Tue Sep 29, 2009 1:07 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:19 am

Miss2Mrs wrote:
oh YAY - i have a wedding buddy YAY! R u on the wedding calender?? I think thats why i thought i was alone, i looked at that once......


I don't think i am! Better get onto that!

KFC is one thing i rarely eat! Every year or so we will get it and go 'yuck, that was gross'. Never learn though! I do like their chips!

The guy i share my office with is off sick, so bored! Normally on a Monday i get to hear all about his pickup stories from Saturday night! ah well, now i can make lots of wedding phonecalls!

2 months, 1 week! 33 confirmed guests!
 
carly_buttons
Done and dusted
Done and dusted
Posts: 4293
Joined: Fri Mar 20, 2009 9:57 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:38 am

Miss2Mrs wrote:
Plus i ate hot wings fm KFC 8O - ohhh im in trouble!!!!!!!


Umm WTF? lol :twisted:
 
drinkyoupretty
little red dot in oz
little red dot in oz
Posts: 10969
Joined: Sun May 31, 2009 6:18 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:53 am

Gorgeous bags smarsme!! Could I ask how much they were?
 
User avatar
Aryawolf
Bit by the love bug
Bit by the love bug
Posts: 1232
Joined: Sun Feb 15, 2009 10:51 am

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 11:12 am

Faaaar out, you girls talk a lot hehehe :D

Cool bags! And that uncle is a real d0uch3 bag. But it's good that he knows you're sticking to your guns, if it goes on any longer I would say just tell him you no longer want him to attend if he's going to behave this way.

Absolutely STELLAR effort Carly! That's awesome! We knew you could do it! You were always going to be gorgeous on your day but now you will feel gorgeous too!!

Grrr to my FH - I've been waiting on addresses from him for the last 9 or so invites to send out, and he has been so slack getting them. There's one address in particular (for a pair of FIL's friends - long story there, but yeah, they're getting invited :roll: ) and I swear the engagement invite was sent back from the address that we've got, and he insists that it is that address. So my opinion is, if it's sent back, meh, they're not coming! (probably won't work that way though!)

I've gotten 4 official RSVP's - 2 by msg and 2 by facebook status update comment lol. This is why I didnt put any stamped envelopes in, I know how slack my friends are!
 
User avatar
GingerNinja
The Ninja
The Ninja
Posts: 2924
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:47 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 11:44 am

92 pages :mrgreen:

Fancy pants and uncle sound like they need a bit fat trout to the face. Yay for new cars, pretty invites and cute bags.

Way to go Carls on weight loss, BOO YEAH girl :D

8O @ baby talk... I'm so not keen to go back till Kobi is at least 2 (so January next year), FH is pushing me to try earlier, nope no way, no how, I wanna enjoy my honeymoon!
 
b2k
Formerly known as bergette
Formerly known as bergette
Posts: 948
Joined: Tue Sep 29, 2009 1:07 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 11:57 am

After all the emails, i honestly don't want him there! He can stay at home with fancy pants and hire a dvd. Better yet my blacksheep male cousin can join them! hehe

Had one guest list issue, some distant cousin of FH's got upset we didn't invite her kids (aged 1 and 2) and had her mum call my MIL to complain. MIL ended up saying 'bring them along'. So unimpressed. All our friends are happy to leave their kids at home (including a 4 month old) and i am sure i have upset an aunt of mine by not inviting her kids (aged 16 and 5 months! Yup massive age gap) but some distant relative i don't care about gets her way? Oh and if she had a problem, call us, not get her mummy to call FH's mummy (by the way, she is 41!)

Anyway i am all whinging today!

I'll joing you over in maternal carly! Not going to even attempt to start anything until after the wedding, no way am i not drinking on my hens or wedding!
 
User avatar
Miss2Mrs
Happily Ever After
Happily Ever After
Posts: 2718
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 1:04 pm

nnnnnnneeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr Carly nnnnnnnnnnneeeeeerrrrrrrrrrr mmmm hotwings hahaha

Very quickly before gym - Fh Aunty has unfriended both of us on FB!!!!!!!! That is just chidish & disgusting! I only found out cause i tried to include her in a group msg bout the Hens night rsvps! Not sure when she did it exactly. Anyway, sent a msg to her anyway questioning the unfriending bit (playing dumb) & asking her to rsvp.
So i guess she is a no for the hens & wedding & is opting out of our lives!
How pathetic!!! I feel for FH, he has done SOOOO much for her!!!

gotta run!! keep chattting

love the bags
 
User avatar
Miss2Mrs
Happily Ever After
Happily Ever After
Posts: 2718
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 6:21 pm

Gn - you need a title!!

seems that the Aunty is claiming a virus on her computer as the problem - but FH & me seem to be the only ones !! Whatever trevva!

Lookin at hair insp for hens night hair, do my own makeup probably...
Got a sore throat :cry:
Fh is away for yet another week :evil:

Got my Fg basket for the butterflies - its pretty freakin small!!! lol
 
User avatar
GingerNinja
The Ninja
The Ninja
Posts: 2924
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:47 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 9:15 pm

A title huh? I have no idea what it should be :lol:
 
User avatar
Miss2Mrs
Happily Ever After
Happily Ever After
Posts: 2718
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 9:25 pm

GingerNinja wrote:
A title huh? I have no idea what it should be :lol:


See under your name its says *i need a title* - in the feedback section (i think) you can go request for it to be changed to what ever you want!!!!
 
User avatar
kaywoman68
♥ Mrs R ♥
♥ Mrs R ♥
Posts: 1020
Joined: Sat Jan 03, 2009 11:24 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 9:56 pm

Found a mobile hair stylist and booked her in. Having a trial on 26 March.
 
User avatar
Miss2Mrs
Happily Ever After
Happily Ever After
Posts: 2718
Joined: Sun Apr 12, 2009 10:05 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:05 pm

kaywoman68 wrote:
Found a mobile hair stylist and booked her in. Having a trial on 26 March.



YAY!! My trial is on the 24th - great mind think alike hehe
 
User avatar
kaywoman68
♥ Mrs R ♥
♥ Mrs R ♥
Posts: 1020
Joined: Sat Jan 03, 2009 11:24 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:27 pm

Yay M2M!

Now just to convince my parents that we definitely need to go out for dinner on that night so I can wear my hair out :lol:


smarsme, I'm going to get bride slippers. a singlet would be fun to wear! *thinking*
 
kyliemartin79
Lady K
Lady K
Posts: 15286
Joined: Wed Mar 18, 2009 7:17 pm

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:35 pm

I got 7 RSVP's today :bdance:
I love checking the mailbox, this is the first mail day since I posted them out, I was like a little girl skipping in from the mail box :D
 
User avatar
Aryawolf
Bit by the love bug
Bit by the love bug
Posts: 1232
Joined: Sun Feb 15, 2009 10:51 am

Re: May 2010 - Part 2

Mon Mar 15, 2010 10:44 pm

I think I'm jut going to wear my waffle robe and my undies on the day while getting ready. I'm getting my makeup and an "airstocking" done where they spray the decolletage, neck, arms and back to make all pigment consistent so i figure Ill just slip the robe down? Though the singlet idea is cool!
 
b2k
Formerly known as bergette
Formerly known as bergette
Posts: 948
Joined: Tue Sep 29, 2009 1:07 pm

Re: May 2010 - Part 2

Tue Mar 16, 2010 8:35 am

I want a singlet like that! Also want the underwear saying 'Mrs K'. (not that i am changing my surname, but FH doesn't know that yet!) I think the cheapest option is American ebay and buying the iron on transfers for about $3. Then pick up a cheap singlet from Big W or Target and DIY.
 
b2k
Formerly known as bergette
Formerly known as bergette
Posts: 948
Joined: Tue Sep 29, 2009 1:07 pm

Re: May 2010 - Part 2

Tue Mar 16, 2010 8:37 am

What is airstocking?
GZIP: On | Load: 0.1